Umbra & Ekerö

Skivan va rolig! Kan inte säga att de va bästa stället, men de funkade ju. Började med lite mingel och välkomstdrink, sen vare middagen med en massa Lambo, jag som va hundra på att jag skulle slippa åkte såklart upp haha. Jaja, sen plockades borden undan och kompisarna började komma. Tack alla ni som kom på skivan, va jätte kul att se er igen! Fick en fin blomma av Sabina och hennes kompis , tack tack. Sen vare festen då, den va väll kul men jag och Malin drog på efterfest efter ett tag!

Vi blev upphämtade utanför Umbra av hennes kompis A och hans kompis R, trevliga killar de där. Sen vare efterfest ute på Ekerö med lite folk! Fick sovplats vid 4 och sen vid 7, fick vi skjuts till bussen och åkte in mot stan. Jag åkte direkt upp till farmor och sov några timmar innan de va dags att möta syster, som jag lovat gå på bio med. Men orkade inte så blev bara lunch och sen hem till att hjälpa mamma med grillfesten hon hade här hemma. Mysigt!¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0